Recent Movie Reviews


Imaginative Kids Ep.-1 Imaginative Kids Ep.-1

Rated 4 / 5 stars

Not bad animations!



My Grandma's Feet My Grandma's Feet

Rated 5 / 5 stars

I loved it! This was awesome! Very funny!



WTF Dash WTF Dash

Rated 5 / 5 stars

Wow not bad. I really like it!
10/10


People find this review helpful!
VocaloidEX responds:

Thank you so much Lunacy! ;3

Recent Game Reviews


POLIGONS' GAME! POLIGONS' GAME!

Rated 5 / 5 stars

Wow amazing and very fun game!


MinoMestre responds:

thank you


Word Games Word Games

Rated 5 / 5 stars

I like it a lot! Your games are fun and educational.


shajby responds:

thank you so much :)


Math Games Math Games

Rated 5 / 5 stars

The math game was fun and I got all True or False correct!


shajby responds:

thank you, glad you enjoyed the game!:)

Recent Audio Reviews


Stereo Madness(DemonicNobility Remix v2) Stereo Madness(DemonicNobility Remix v2)

Rated 5 / 5 stars

Good job. But did you ask ForeverBound if you could make a remix. If you didn't, take it down NOW! I learned the hard way.


People find this review helpful!
DemonicNobility responds:

nope lol, just sitting here waiting for fb to notice xd

i'd take it down but i'm too proud that this is featured for whatever reason lmao


Transformation Transformation

Rated 3.5 / 5 stars

It was okay. The drums wrecked the whole song. You could have used a different beat. Besides that, I like the main melodies, and the bass.


Troisnyx responds:

What would you suggest, in the way of beat?
I just went with a slightly Final Fantasy X-2 feel on this one, like what you occasionally get in battles and Spherechanges.


Wubbaduck & ColBreakz - Friends Wubbaduck & ColBreakz - Friends

Rated 5 / 5 stars

At first, I though Jim Yosef wrote this. But No. Good Job. Like it a lot! Nice melody!


Recent Art Reviews


Raven versioned Vivi Raven versioned Vivi

Rated 5 / 5 stars

I like it! You did a very good job on this! I never knew you were into pixel art.


People find this review helpful!
Colorflower responds:

Yeah, right, but thanks for 5 stars!


Monolith town 2 Monolith town 2

Rated 5 / 5 stars

Nice job Waterflame! I really like the detail in this work of art!



Priestess Redesign Priestess Redesign

Rated 5 / 5 stars

Nice work!
I really like the way you made this. I do like how you didn't put in so much detail. Here's why. I feel art with too much detail just ruins the whole thing. The shading is neat! I like it!
10/10


People find this review helpful!
Tyler responds:

Glad you like! Yeah, it was fun to make; I wanna do more like this.